Een alternatief voor het handmatig aanmaken van tags, triggers en variabelen, is het importeren van Google Tag Manager containers. Deze containers bevatten de benodigde tags, triggers en variabelen om iets te meten of implementeren.
Hieronder vind je containers die je kan importeren.
Contactmomenten meten
Klikken op mailadressen en telefoonnummers en het kopiëren van het mailadres worden als event gemeten in Google Analytics.
Bounce rate & time on page
Verbeterd de bounce rate, time on page en time on site metrics in Google Analytics door na 30 seconden een hit te sturen.
Scrolldiepte meten in procenten
Meet per pagina hoever bezoekers naar beneden scrollen, uitgedrukt in percentages (25, 50, 75 en 100%) als Google Analytics event.
Scrolldiepte meten in % en pixels
Meet per pagina hoever bezoekers naar beneden scrollen, uitgedrukt in percentages en pixels als Google Analytics event.
Top resources
Online marketing plan
Waardevolle eerste stappen >Internet Marketing Model
48 termen uitgelegd >Google Ads Whitepaper
Hoe maak je geweldige ads? >SERP optimaliseren
Google Snippet Optimizer >Gratis advies in je mailbox
Marketing Audit
Google Ads Audit
Keyword Audit
SEO Audit
Social Media Audit
Offerte aanvragen
Top Blog Categorieën
Online Marketing
Google Ads
SEO
SEO Copywriting
Webshop
Social Media Marketing
Linkbuilding
Email Marketing
Team Stramark
Instructies gebruiker toevoegen
Volg je ons al?
LinkedIn
Facebook
Instagram
Twitter
Site in English
Digital Marketing Agency
Google Ads Marketing Agency
Search Engine Optimization Agency